Παρασκευή, 7 Δεκεμβρίου 2012

Μια σειρά από τρομαχτικά γεγονότα


Μια σειρά από τρομαχτικά γεγονότα, Μίνως-Αθανάσιος Καρυωτάκης, Εκδόσεις Σαΐτα, Δεκέμβριος 2012, ISBN: 978-618-80394-2-1
Κατεβάστε το δωρεάν από τη διεύθυνση:http://www.saitapublications.gr/2012/12/ebook.13.html
Ένας δημοσιογράφος αναλαμβάνει να ρίξει φως σε μια μυστηριώδη εξαφάνιση ενός Άγγλου φοιτητή στη Ρουμανία. Όμως φαίνεται σαν να έχει πιάσει την αρχή ενός κουβαριού που ξετυλίγεται συνεχώς και τον τυλίγει σε μια «σειρά από τρομαχτικά γεγονότα» που καθορίζουν την ίδια του τη ζωή. Ο Μίνως-Αθανάσιος Καρυωτάκης προσπαθεί να σας μυήσει στους παράλληλους κόσμους και σε γεγονότα που ανάγονται στο επίπεδο της μεταφυσικής.

"Εγώ λοιπόν, με την ιδιότητα του δημοσιογράφου, θα  σου φανερώσω κάποια 
γεγονότα τα οποία συνέβησαν πριν από πολλά χρόνια και καθόρισαν τη ζωή μου. 
Αυτά τα τρομαχτικά γεγονότα θα σε μυήσουν στην πραγματικότητα των 
παράλληλων κόσμων. Ομολογουμένως, μπορεί να σε φοβίσουν, αγαπητέ 
αναγνώστη, ή πάλι να σε κάνουν να αγνοήσεις την αλήθεια. Γι’ αυτό θα ήθελα να 
σου πω ότι αν περιμένεις να ακούσεις ιστορίες που συνήθιζες να ακούς όταν ήσουν 
μικρός, τότε μάλλον λανθάνεις και θα σου πρότεινα να μη διαβάσεις το βιβλίο. Αν 
πάλι διακαώς επιζητάς να μάθεις αυτά τα μοναδικά γεγονότα, θα σου πρότεινα να 
ξεκινήσεις αμέσως το διάβασμα, αλλά να είσαι εξαιρετικά προσεκτικός και να 
εστιάσεις στα γεγονότα που ανάγονται στο επίπεδο της μεταφυσικής."

Σου εύχομαι καλή ανάγνωση. 
 
Arthur Mortimer 

Το παραπάνω απόσπασμα αποτελεί κομμάτι από τον πρόλογο του βιβλίου

5 σχόλια:

  1. Καλή σου μέρα φίλε μου.
    Ήρθα κι εγώ σε ένα από τα blog σου για μια μικρή επίσκεψη.
    Βλέπω πως έχω να κάνω με ένα ταλαντούχο νέο παιδί, έτοιμο συγγραφικά να βγει τρέχοντας στον Μαραθώνιο της συγγραφής.
    Χαίρομαι που τίμησες το παιχνίδι μου και έλαβες την πρώτη θέση γιατί η ιστορία σου σίγουρα ξεχώρισε.
    Βέβαια κάποιοι φίλοι σου προσπάθησαν να ανατρέψουν την βαθμολογία για να σε υποστηρίξουν και το κατάφεραν.
    Για μένα αυτό δεν είναι καθόλου κακό.
    Μπορεί να έγινε και ενδιάμεσα στο παιχνίδι για άλλους απλά αυτό τότε δεν φάνηκε.
    Για μένα έχει την ίδια αξία η ιστορία σου σε όποια θέση κι αν βρισκόταν.
    Αν θέλεις σε παρακαλώ στείλε μου τη Δ/νση στην οποία θα σου στείλω το δωράκι σου και απάντησέ μου αν θέλεις να φιλοξενήσεις εσύ το παιχνίδι μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Eπιφυλάσσομαι να κάνω μια ανάρτηση σχετικά με το βιβλίο σου γιατί πρέπει να το γνωρίσουν όσο το δυνατόν περισσότεροι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. το βιβλιο ηταν πολυ καλο! πιστευω σε αυτη την ιστορια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σας λόγια. Μπορείτε όποτε θέλετε να διαβάσετε και το δεύτερο, "Το Λίκνο της Ζωής". Θα ήταν μεγάλη μου χαρά να το διαβάσετε και να μου πείτε την άποψή σας :)

      Διαγραφή
  4. Το βιβλίο ήταν πολύ ωραίο. Ενδιαφέρον για κάποιον που πιστεύει στα υπερφυσικά. Ένα δεν μπορώ καταλαβω. Το γράψατε εσείς το βιβλίο αυτό (ή σημειοματαριο) ή το είχε γράψει ο Arthur Mortimer και μετά το βρήκε η οικογενεια σας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή