Σάββατο, 29 Μαρτίου 2014

Συνέντευξή μου στους Room8



Πριν από μία εβδομάδα ανέβηκε στο διαδίκτυο η συνέντευξη που παραχώρησα στους Room8, στην οποία μιλάω τόσο για το «Μια σειρά από τρομαχτικά γεγονότα», όσο και για «Το Λίκνο της Ζωής». Με αφορμή λοιπόν αυτή τη συνέντευξη θα ήθελα να πω ότι ο Antoin de Saint-Exupéry αναφέρει σ'ένα απόφθεγμά του: "Κάνε τη ζωή σου ένα όνειρο και το όνειρό σου πραγματικότητα." Κάπως έτσι πορεύομαι κι εγώ στη ζωή μου ή τουλάχιστον θέλω να πιστεύω πως έτσι πορεύομαι. Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στην οικογένειά μου, στους φίλους μου, στις Εκδόσεις Σαΐτα που μου έδωσαν δικαίωμα στο όνειρο, σε όλους εσάς που με στηρίζεται καθημερινά με τα μηνύματά σας και τα σχόλιά σας, αλλά και τους οικοδεσπότες της εκπομπής. Σας ευχαριστώ όλους από καρδίας, γιατί πιστεύω πως είμαι κάτι σαν μια βιτρίνα, η οποία για να γίνει όμορφη και να αναδειχθεί απαιτεί τη σκληρή εργασία πολλών ανθρώπων.

Η συνέντευξη ουσιαστικά ξεκινάει στα 10 λεπτά και 42 δευτερόλεπτα: 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου