Πέμπτη, 17 Απριλίου 2014

Ταξίδι στη Ρουμανία


Από τότε που κυκλοφόρησε το βιβλίο «Μια σειρά από τρομαχτικά γεγονότα» από τις Εκδόσεις Σαΐτα έχω λάβει πολλά «μηνύματα», τα οποία σχετίζονται με την αλλόκοτη ιστορία του Άρθουρ Μόρτιμερ. Μερικά υποστηρίζουν ότι η ιστορία που παρουσιάζεται στο βιβλίο έχει και συνέχεια, ενώ άλλα πάλι κάνουν λόγο για μερικά γεγονότα, τα οποία παρεμβάλλονται ανάμεσα σε μια συγκεκριμένη ιστορία του μυθιστορήματος. Δεν θα ήθελα να αναφέρω ποια ιστορία είναι ακριβώς για τον απλό λόγο ότι δεν θέλω να σας προκαταβάλω αρνητικά. Θα πρέπει πρώτα να είμαι βέβαιος ότι η ιστορία που έφτασε στα χέρια μου δεν είναι αποκύημα της φαντασίας κάποιου ανθρώπου. Όταν πρωτοξεκίνησα να καταγράφω-μεταφράζω την ιστορία του δημοσιογράφου υπήρχε μέσα μου μια μεγάλη αμφιβολία σχετικά με την αληθοφάνεια των γεγονότων. Όσο περνάει ο καιρός όμως, αντιλαμβάνομαι ότι υπάρχουν ακόμα πολλά μυστικά που θα πρέπει να φωτιστούν.

Γι’ αυτούς τους λόγους αποφάσισα ότι θα πρέπει να ταξιδέψω στη Ρουμανία και στο Μπρασόβ, ώστε να μπορέσω να έρθω σε επαφή με κάποιους κάτοικους εκεί που δείχνουν να μπορούν να με βοηθήσουν σχετικά με τα περιστατικά στα οποία έχει εμπλακεί ο Άγγλος. Δεν σου υπόσχομαι τίποτα ακόμα αγαπητέ αναγνώστη, απλά πραγματοποιώ αυτό το ταξίδι κυρίως για να ικανοποιήσω την περιέργειά μου. Ορισμένα «μηνύματα» που έχω λάβει είναι όντως εντυπωσιακά και μακάρι να μπορούσα να τα δημοσιοποιήσω. Απόψε τα ξημερώματα θα είμαι μακριά από την Ελλάδα και θα κατευθύνομαι προς Τρανσυλβανία. Όταν επιστρέψω θα έχεις νέα μου.

Αντίο. Σου εύχομαι ολόψυχα να έχεις πάντα ό,τι επιθυμείς. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου