Παρασκευή, 4 Ιουλίου 2014

20.000 downloads στις εφαρμογές Android για το «Μια σειρά από τρομαχτικά γεγονότα»


Το «Μια σειρά από τρομαχτικά γεγονότα» ξεπέρασε σήμερα τα 20.000 downloads στις εφαρμογές Android που έχει δημιουργήσει ο Automon Android και θέλησα να γράψω ένα κείμενο με μερικές από τις σκέψεις μου! 

Όταν πρωτοκυκλοφόρησε το βιβλίο ούτε στα πιο τρελά μου όνειρα δεν μπορούσα να φανταστώ ότι θα έχει τόση μεγάλη απήχηση. Ήταν ένα βιβλίο με ιδιαιτερότητες και κυρίως καταπιανόταν με θεματολογία ανοίκεια σχετικά με τα αναγνώσματα του ελληνικού κοινού. 

Από την πρώτη στιγμή όμως αγκαλιάστηκε από διάφορες ομάδες, που δεν περίμενα να ασχοληθούν με το συγκεκριμένο έργο. Μαθητές, φοιτητές, μεσήλικες, ηλικιωμένοι, άνθρωποι του μόχθου και καταξιωμένοι συγγραφείς επαίνεσαν τόσο εμένα όσο και το έργο μου. Πέρα από τα θετικά σχόλια υπήρχαν βεβαίως και τα αρνητικά, τα οποία πολλές φορές γίνονταν καλοπροαίρετα και άλλες πάλι είχαν σαν στόχο τη διαπόμπευσή μου για κάποιον λόγο, που προσωπικά ποτέ δεν κατάλαβα και εξακολουθώ μέχρι σήμερα να μην καταλαβαίνω.


Επιπλέον, θα ήθελα να αναφέρω ότι το «Μια σειρά από τρομαχτικά γεγονότα» δεν παρέμεινε πότε στάσιμο και εκεί ίσως να κρύβεται και η επιτυχία του, καθώς στο πλαίσιο του εργαστηριακού μέρους του μαθήματος «ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ» του τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας κυκλοφόρησε και για άτομα με ειδικές ανάγκες. Η αγάπη που συνεχίζατε να του δείχνετε με έκανε να τυπώσω μερικά αντίτυπα έτσι ώστε να μπορούν να το βρουν και όσοι θέλουν στις τοπικές βιβλιοθήκες της περιοχής τους. Ύστερα, ήρθε «Το Λίκνο της Ζωής», που πλησιάζει τα 1.000 downloads πια στις εφαρμογές Android.

Κλείνοντας αυτό το κείμενο θα ήθελα να αναφέρω ότι όλη αυτή η αγάπη που λαμβάνω με βοηθάει στο να συνεχίσω να γράφω και να μην αναπολώ την πρόταση εξ Αμερικής που μου είχε γίνει στο ξεκίνημα της συγγραφικής μου καριέρας. Είναι γεγονός ότι χωρίς τη στήριξη της οικογένειάς μου, των φίλων, των δικών μου ανθρώπων και των Εκδόσεων Σαΐτα και του Ηρακλή Λαμπαδαρίου προσωπικά –τον οποίον υπερευχαριστώ που με πίστεψε και μου έδωσε μια ευκαιρία για να κάνω αυτό που αγαπώ- δεν θα είχα καταφέρει τίποτα απ’όλα αυτά.

 Υ.Γ. Στους επόμενους μήνες θα υπάρχουν και άλλες σημαντικές ανακοινώσεις. Δεν μπορώ να σας πω πότε ακριβώς θα κυκλοφορήσει τι, αλλά υπάρχουν αρκετές συζητήσεις/ ζυμώσεις για διάφορες λογοτεχνικές δημιουργίες! Σας υπόσχομαι μονάχα ακόμα σκληρότερη δουλειά :)

Σας ευχαριστώ όλους πάρα πολύ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου